Известие

Collapse
No announcement yet.

Запалване-трудно или от 2-ри опит

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    всичко е от дюзите момчета.една 155-ца ме побърка с това палене всичко и смених само без радиото и не иска.всички датчици хол мол дебитомер сонди всичко кво се сетите и не.накрая смених ижекторите и колата заспа.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от dani_ku4eto Покажи съобщение
      всичко е от дюзите момчета.една 155-ца ме побърка с това палене всичко и смених само без радиото и не иска.всички датчици хол мол дебитомер сонди всичко кво се сетите и не.накрая смених ижекторите и колата заспа.
      Така е !!! При мен ефекта се получи след почистване на дюзите на стенд! След това колата работи ок, но паленето е за сметка на повечко обороти за стартера!


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #33
        Ми аз си паля понякога от раз, друг път просто въртя повечко, но пак е от раз паленето, дали да чистя инжекторите се чудя, че иначе си върви прилично колата ? (
        Arena Coast Customs

        Comment


        • #34
          проблем и при мен.като е студена сутрин и като я паля пали от раз но веднага падат оборотите мъча се да я форсирам ама много трудно и гасне това от 2 дни паля 2-ри път няма проблеми но прекъсва една такава сонда,свещи са нови мисля че е дебитомера щото като набия педала докато е студена на място и първо падат оборотите и след това се изфорсирва но мнго трудно тресе се цялата и като стигне 30 градуса да прехвърли на газ край всичко влиза в норми но на бензин ако я карам чак до 50 градуса е така и имам премеждия по сфетоварите с повече газ че иначе ако е с по малко и гасне.преди месец на диагностика всичко беше ок,дебитомера беше наред но като го настройвахме пича каза че графита много е изтъркан и на ниските дава малко по богата смес възможно ли е да е сдал багажа тотално вече ма на газ мърка

          Comment


          • #35
            Моторчето на празен ход как ти , от там може да мени оборотите. Някой от вакумите също може да ти дава проблем.
            ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


            Renault Megane II Grand Tour-2004г

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
              проблем и при мен.като е студена сутрин и като я паля пали от раз но веднага падат оборотите мъча се да я форсирам ама много трудно и гасне това от 2 дни паля 2-ри път няма проблеми но прекъсва една такава сонда,свещи са нови мисля че е дебитомера щото като набия педала докато е студена на място и първо падат оборотите и след това се изфорсирва но мнго трудно тресе се цялата и като стигне 30 градуса да прехвърли на газ край всичко влиза в норми но на бензин ако я карам чак до 50 градуса е така и имам премеждия по сфетоварите с повече газ че иначе ако е с по малко и гасне.преди месец на диагностика всичко беше ок,дебитомера беше наред но като го настройвахме пича каза че графита много е изтъркан и на ниските дава малко по богата смес възможно ли е да е сдал багажа тотално вече ма на газ мърка
              А дюзи гледал ли си? Вземи и пробвай за малко с дебитомер на колега(някой работещ) и ще разбереш дали е от него.
              Arena Coast Customs

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                Моторчето на празен ход как ти , от там може да мени оборотите. Някой от вакумите също може да ти дава проблем.
                моторчето е добре зора е докато стигне до 50 градуса от там нататък е друго нещо вакумите също мисля че са наред,а дюзите ако бяха трябваше като загрее пак да е същия проблем пък аз си я паля на бензин винаги щото газовото е инжекция и редовно като свърши на никъде газта я карам на бензин до газстанцията.Трябва да издиря някой колега от пловдив да пробвам с дебитомерите но трябва моята кола да е студена да видим кво ще стане
                Last edited by kavalista; d.m.y г., 10:56.

                Comment


                • #38
                  Точно това продължително въртене на стартер се получава от това, че горивото по някакъв начин се връща в резервоара през помпата когато колата по-дълго време не е палена. По този начин не остава бензин в рейката и до като помпата подкачи гориво до дюзите стартера върти.
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Petronii Покажи съобщение
                    Точно това продължително въртене на стартер се получава от това, че горивото по някакъв начин се връща в резервоара през помпата когато колата по-дълго време не е палена. По този начин не остава бензин в рейката и до като помпата подкачи гориво до дюзите стартера върти.
                    ?!?!
                    малко не ти е ясно май как бензина стига до инжекторите? Връщане става по обратния бензинопровод. И докато въртиш на стартер помпата работи в резервоара, точно с цел да има бензин до инжекторите. Отделно при подаване на контакт се чува за има няма секунда подкачването което прави помпата на налягането в рейката.
                    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 15:55.


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #40
                      Май ти не си наясно. Имах предвид, че ако някой от клапаните на бензинопровода не задържа горивото в рейката, то на помпата и трябва време за да качи горивото и това е проблема за дългото въртене на стартер. Не свещи или дюзи
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Petronii Покажи съобщение
                        Май ти не си наясно. Имах предвид, че ако някой от клапаните на бензинопровода не задържа горивото в рейката, то на помпата и трябва време за да качи горивото и това е проблема за дългото въртене на стартер. Не свещи или дюзи
                        По принцип има логика да е това,колегата е прав,просто клапана на помпата е заминал.Тя дори и да работи на контакт,дебита не е достатъчен.Но това е само един от вариантите,има и други,като прекалено богата смес/която може да е от няколко неща-дебитомер,регулатор налягане,датчик антифриз,датчик входящ въздух/.Ламбда сондата няма нищо общо,няма как,просто тя заработва чак няколко минути след като колата е запалила.
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                          моторчето е добре зора е докато стигне до 50 градуса от там нататък е друго нещо вакумите също мисля че са наред,а дюзите ако бяха трябваше като загрее пак да е същия проблем пък аз си я паля на бензин винаги щото газовото е инжекция и редовно като свърши на никъде газта я карам на бензин до газстанцията.Трябва да издиря някой колега от пловдив да пробвам с дебитомерите но трябва моята кола да е студена да видим кво ще стане
                          Колега аз имам два дебитомера,така че ако искаш ти давам единия да го пробваш.
                          sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
                          Ex...
                          Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от 155_8000rpm Покажи съобщение
                            Колега аз имам два дебитомера,така че ако искаш ти давам единия да го пробваш.
                            имаш ЛС

                            Comment


                            • #44
                              А замервал ли си налягането на бензиновата помпа?и при мен го имаше същия проблем,помпата работеше,но не правеше достатачно налягане
                              sigpicНЕ ДАМО КОСОВО!

                              Comment


                              • #45
                                Моята винаги си пали директно на газ. Колата е без бензинова помпа 2-ра година вече.
                                Alfa 155 2.0TS 8V '93
                                sigpic
                                VW LADAVAGEN '81
                                CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                                Comment

                                Working...
                                X